FAQ -Často kladené otázky

Jak dlouho trvá doručení přístupového kódu po odeslání SMSky?

Podle zkušeností z testování systému cca 10 vteřin.

Omylem jsem smazal zprávu s heslem, je možné ho nějak získat?

Bohužel, toto není možné. Jedinou cestou obnovení přístupu je opětovné zakoupení členství – ideálně týdenního za nejnižší cenu. O původní dobu nepřicházíte, původní čas se o nově zakoupený pouze prodlouží a k přihlášení použijete nové heslo.

Mám SMSku s heslem, ale kam ho zadat?

V horní části pravého sloupce rozhraní stránky je kolonka na vyplnění uživatelského jména (telefon) a hesla. Na každé stránce s placeným obsahem je grafický banner a pod ním dvě kolonky v témže tvaru.

Musím heslo zadávat opakovaně?

Nikoli, web rozlišuje pouze přihlášení/nepříhlášení a jakmile jste „uvnitř“, máte k dispozici celý obsah webu až do odhlášení.

Prodloužil/a jsem si členství a přišlo mi zase nové heslo, jak to?

Ano, to je naprosto v pořádku. Unikátní kód použitý k přihlášení konkrétního Člena představuje poslední zakoupenou dobu členství. Vždy se tedy přihlašujte heslem z poslední zprávy.

Nefunguje mi pravé kliknutí, když si chci otevřít stránku v nové kartě prohlížeče…

V rámci ochrany obsahu webu blokujeme označování obsahu, jeho kopírování, klávesové zkratky a také „pravou myš“, tedy kliknutí pravým tlačítkem s kontextovou nabídkou. Pravý klik funguje u samotných odkazů, ale ne například u responsivních tlačítek, která odkazují na další stránku textu nebo jinou stránku.

Zaplatil jsem si před časem členství, ale rozmyslel jsem si to. Je možné získat platbu zpátky?

Bohužel z více důvodů není možné platby vracet (operátor si automaticky nechává určitý podíl apod.).

Je možné platit jinak než pomocí SMS?

Ano, ale jen u stávajících účtů – první platbu je tedy nutné provést pomocí SMS, jinak systém nevytvoří uživatelský účet. Pak není problém kontaktovat administrátora – zašleme Vám platební údaje, cenové hladiny zůstávají stejné.

 

Komentáře