Co všechno se může stát, když se do matičky stověžaté zatoulají tři magická koťata, kterým se probouzí schopnosti…

Zjisti víc

 

Jenna Moreci: Jak dovést lidi k přečtení vaší knihy

Ahoj všichni. Jestli se koukáte na moje videa, nejspíš píšete knihu. Jinak, proč jste tady? Jestli je to moje dokonalá krása, která vás přitahuje k mému kanálu, moje delikátní ženská citlivost? Nejspíš ne. Protože jste nejspíš autor, asi víte, že je tu jedna otázka, kterou máme všichni, a to je, jak hergot dovedu lidi k přečtení mojí knihy.

Takže dneska budu rozebírat, jak přilákáte lidi, aby si přečetli vaši knihu. Hlavně, jak k jejímu přečtení přilákat influencery. Když říkám influencery, mluvím o blogerech, podcasterech, bookutberech, zkrátka každé osobě s nějakou publikační platformou, kterou používají, aby recenzovali a doporučovali knihy. Když propagujete knihu, hlavně 3 – 6 měsíců před vydáním, potřebujete naverbovat influencery, aby si ji přečetli, zrecenzovali a diskutovali o ní.

Docílíte tím toho, že tito influenceři budou vaši knihu sdílet s publikem, což zase povzbudí ono publikum si ji přečíst. Problém je, že nemůžete jen tak napsat influencerům kopu emailů a říct: “Ahoj, přečti si mou knihu, ahoj.” Mysleli byste si, že tohle bude zřejmé, ale není. Dostávám hodně zvláštních mailů, takže jsem kompletně ztratila víru v lidskou rasu. Ale nebojte se. Mám pro vás pět jednoduchých kroků, aby si influenceři vaši knihu přečetli a zrecenzovali.

Protože tenhle svět je plný idiotů, už se na to nemůžu dívat.

Zbývá vám ještě 70 % článku.
Chcete-li pokračovat ve čtení, přihlaste se k odběru newsletteru nebo zalogujte.

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Líbí se ti článek? Lajkni, sleduj, sdílej, ať ti nic neuteče.

0 komentáøù

Pøidat komentáø

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *